Osama Bin Laden e mor de mult,iar atacurile de pe 11 septembie sunt facute de Iluminati

joi, 14 aprilie 2011

Am vaz astazi pe siteul lui Lovendal ,care il citesc in fiecare zi ,ca Osama Bin Laden e mort de mai bn de 10 ani.Lucrul acesta il cred foate bn deoarece in ultimii ani cand a aparut el avea barba mai neagra si oarecum parea mai tanar,totusi acest terorist am inteles din auzite ca a fost antrenat de securiatea romana ,pe timpul cominismului.A si se spune ca a murit in 2002 din cauza cancerului la rinichi.

Cu privire la atacurile de pe 11 septembrie 2001 imi aduc si acum aminte cum au fost.Eram totusi mic dar imi aduc aminte imaginile vazute pe televizorul mare din sufragerie cum cadeau Turnurile Gemene ...Era ceva ce nu prea intelegeam la varsta aceea si credeam ca teroristii sunt de vina.Acum insa nu mai cred asta.Pe vechea bancnota de 1 dolar se vedeau clar semne iluminate si daca le indoiai in anumite feluri ieseau Turnurile Gemene prabusindu-se si Pentagonul .Dupa parerea mea personala acesta este legat de iluminati...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu