Masoneria (Prieten sau dusman?)

marți, 12 aprilie 2011

La acesta intrebare privind masoneria daca este prieten sau dusman sincer nici eu nu pot raspune..Pentru cei ce inca nu stiu ce este masoneria va voi spune eu.Masoneria este un orgin mondial ce conduce Planeta din umbra.La inceput era ca o mica bresla dar in timp incet incet incep sa conduca lumea din toate partile. Cam fiecare stat are o loja masonica,pana si Romania.In Romania se cunoste ca fotul presendinte Ion Iliescu si Andrian Nastase conduceau loja masonica din Romania. Cred ca multi dintre voi ati auzit ca in 2017 vor sa ne implanteze cipuri pentru a sti unde suntem oriunde si pentru a putea chiar sa ne omoare daca ei vor.Altii spun ca ei vor doar sa faca ordine ,iar altii spun ca sunt defapt in ordinul Satanei.Nimeni nu stie cu certitudine ... Acum pare a fi dusman ,dar in viitor nu se stie.Depinde de conducator si de viziunea fiecaruia.

2 comentarii:

enviroinstal@yahoo.com spunea...

daca ai fi cautat ce-nseamna simbolurile pe care le-ai copy/paste, poate ca te-ai mai fi gandit...
Cat despre nea Nelu, pe-asta de unde ai mai scos-o, nenishorule?... ca de aNdrian :P am mai auzit una-alta... da' de nea Nelu, sa creada el in Marele Arhitect al Universului, mira-m-ash...ash...ash! :))

Echiox spunea...

Mie nu-mi arde de panarama.Eu nu copiez dupa net cv...Daca nu-ti convine vezi-ti de trb ta..

Trimiteți un comentariu