Nu te proclama ''zeu'' peste noapte!

miercuri, 20 aprilie 2011


In ultimul timp vad foarte multe secte si religii care tot apar asa peste noapte.Dar ar fi sa le enumar ar fi foarte multe.Oare de ce?Va zic tot eu pentru ca au dreptul ,asa oricine isi puate face o religie daca are bani.Parerea mea e ca trebuie sa fi nebun sa iti faci propria religie si plus ca altii se pun ca ei sunt zeii sau cei atot puternici.
Decat Dumnezeu este un ''zeu'' ,nu ma refer ca cei din Grecia sau Roma antica ci din puct de vedere constructiv.Oricine se poate proclama zeu peste noapte,dar nu rezolva nimic.Un adevart zeu nu muare,are puterea de a trece printre dimensiuni ,nu imbatraneste si multe lucruri de genul acesta.Asa ca eu pentru cei care au idei nastrujnice si vor sa-si faca religie sau cv ,sa o lase balta pentru ca nu o sa rezolve apsolut nimic si o sa-i incurce si pe altii asa zisi ''adepti''.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Salut.Mersi de parere..aceeasi si despre blogu` tau.;D Te-am adaugat si eu in blogroll.Ne mai citim.Bafta

Trimiteți un comentariu