Calatori in timp??

duminică, 16 octombrie 2011




Mereu mi-am dorit sa merg in trecut sau in viitor pentru a afla lucruri noi si secrete mari.Am citit ca multi fizicieni declara ca nu exista calatoria in timp dar eu o cred.Cativa savanti sustin ca au o ''masina a timpului'' dar e plina de pericole,adica poti ajunge intr-un loc dar e greu sa te ma
i intorci..Totusi exista un caz in care poti urmari trecutul acela fiind cazul Cronovizorului de care v-am vorbit prin primele postari ale acestu-i blog.Sunt cateva poze care cirucula pe net si care eu am ramas la una chiar uimit cand am vazut-o.Mai jos le puteti urmari si voi:)



Acesta m-a uluit foarte mult ...am ramas socat pur si simplu cand l-am vazut pe tipul ala cu ochelarii aia de soare si cu tunsuarea aia (nu seamana de loc cu cei din jur)




















Cineva care vorbeste la telefon in timpul primului episod din cate stiu a lui Chaplin.Sa fie o coincidenta??Pare sa aiba un telefon cant de cat lunguiet si plat oarecum din cate vad din acesta imagine.Sa fie un iPhon??















Un om cu o frizura Punk pe la inceputul secolului 19.Nu-i asa ca pare dubios??

















O poza foarte cunoscuta a masinii Dacia 1300,intr-o poza facuta cu mult inainte de fabricarea aceste-i masini.Oare romanii au descoperit cu adevarat calatoria in timp cu ajutorul lui Testla??

















Ca o idee de sfarsit eu unul cred ca anuminiti oameni au calatorit sau calatoresc prin timp.Daca vrun calator prin timp citeste acest text il sfatuiesc sa se imbrace corespunzator pe unde se duce pentru a nu da de banuit:).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu