Parerile mele despre 2012

duminică, 1 ianuarie 2012

Cum stie toata lumea astazi este 1 ianuarie 2012 ,fiind prima zi din anul asa consacrat privind sfasitul lumii.Parerea mea e ca in acest azi nu v-a fi nici un sfasit ,sau poate fi sfarsitul acestei ere,fiind inceputul unei noi viziuni privind viata si activitatea umana.Sunt foarte multe lucruri spuse pe net cu zodiacuri tampite ,fara nici un sens (eu nu cred in zodii ,dar am incredere in astograma si in lucuri care se bazeaza direct pe o persoana).

Se poate totusi ca acest an sa fie un sfasit al acestei epoci ,deoarece din cate vad bancile stau sa cada ,a murit un lider (o previziune din cate imi aduc eu aminte ) referinduse la Kim Jong-il.Statele mari nu se mai inteleg prea bine una cu alta.Saracia a inceput sa fie peste tot ,iar hrana curand v-a deveni aurul de altadata.Totusi sunt de parere ca poate incepe un al 3-lea razboi mondial ,deoarece cum am spus si mai devreme hrana devine din ce in ce mai putina si trebuie sa ne imputinam.Din cate stiu nu ar trebuii sa ne facem griji deoarece cica pana in 2017 nu o sa avem nici un fel de invazie extraterestra.Multi sunt acum pe net de parere ca in mai Antihristul se va arata .Mai este o chestie cum ca Putin v-a reveni acum la putere si v-a face din nou o Uniune Sovietica(dar mi se pare cam aiurea )asa ca ramane de vazun.
Deci ramane de vazut ce o sa facem si cum o sa traim in acest an plin de mister .Va doresc tuturor un an mai bun ca acesta !

2 comentarii:

Anonim spunea...

nici eu nu cred ca la o anumita DATA va veni sfarsitul, dar ca va veni sunt foarte sigura,pentru ca toate profetiile biblice s-au implinit pana acum.Pacat ca unii oameni si-au dat cu parerea in loc sa urmareasca profetiile care se implinesc.

Echinox spunea...

In biblie nu vine sfarsitul ,ci un nou inceput:)

Trimiteți un comentariu