Egiptul colonie extraterestra ?? Teorii personale

luni, 3 octombrie 2011

Mereu am avut impresia ca Egiptul este ciudat...De mic eram uluit de minuntia piramidelor in carti ,reviste si de la televizor.De ceva timp ma framanta foarte tare o chestie..Egiptul a fost o colonie extraterestra??(poate ca da poate ca nu).

As vrea sa propun mai jos niste argumente:
1.Zeii egipteni(un subiect foarte interesant),ei sunt cu chip de animal si au diferite atributiuni.Pentru cei care ati citit biblia va este cunoscut acest concept??Mie unul imi este cunoscut ,din revelatie ,mai precis din apocalipsa animalele acelea care stateau ianintea ''marelui Tron''.Deci la acest punc am putea vorbi de extraterestrii:)

2.Sfinxul,Piramide..astazi nu putem face ce faceau acei sclavi neavansati,asa vor spune multi,dar dupa parerea mea este gresit.La o piramida se lucrau foarte multi ani,in plus mureau foarte multi sclavi.Sunt multe teortii care spun ca sub Sfinx este o nava extraterestra facuta din nustiu ce material(o cred oarecum...).Totusi mai e o faza care o cred partial ca piramidele ca model erau luate din Atalntida .La acest punct nu ma pot decide foarte mult..
3.Pisicile??De ce le placeau egiptenilor antici pisicile??Multi vor spune ...le venerau s-au ceva de genu,dupa parerea mea nu e asa.Ei poate le tineau de companie..Poate primului faraon ii placeau foarte mult pisicile ,iar celalat a continuat traditia..Nu putem vorbi nici aici de extraterestrii..
Sunt foarte multe mistere inca privind egiptul ...totusi eu cred in existenta extraterestrilor si cred ca au fost totusi in trecere pin Egipt cu cateva milioane de ani.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu